Niertransplantatie

Dit is een forum voor open discussies met, meningen van en tips voor iedereen die geïnteresseerd en/of betrokken is bij niertransplantaties. U kunt hier volgens de regels van de netiquette vrij berichten plaatsen met vragen en tips en andere interessante opmerkingen betreffende niertransplantaties en alles wat daarmee samenhangt. Dit forum is bedoeld voor berichten waar u een reactie op verwacht. Vragen, stellingen, waarop anderen dan weer kunnen reageren. Zo kan ook een hele discussie over een onderwerp ontstaan.

Niertransplantatie
Start a New Topic 
Author
Comment
transplantatie nier

Hallo ,
Ik spreekt hier voor mijn moeder die net een transplantatie achter de rug heeft (16.08.2005)
Graag wenste ik te vernemen of er nog lotgenoten zijn die net na de transplantatie zeer weinig plasten en hoe het verder verlopen is , wat de oorzaak was...Ze is heel ongerust hierover dat het niet goed komt

Alvast hartelijk dank bij voorbaat

Re: transplantatie nier

hallo ik ben regina en plaste na mijn transplantatie ook heel weining.ik ben getransplanteerd in 1997 en ging na 6 wk pas heel goed plassen .hoop dat je hier wat aan zult hebben.
sterkte veel liefs en groetjes regina

Re: transplantatie nier

hallo Regina ,

dankje zeer voor je reactie !!!!
Ik wens je nog vele mooie jaren..

Groetjes Marc

Re: Re: transplantatie nier

Iemand op de hoogte van het project van eurotransplant " old for old" waarbij nieren die niet meer bruikbaar zijn toch nog benut worden ?