Niertransplantatie

Dit is een forum voor open discussies met, meningen van en tips voor iedereen die geïnteresseerd en/of betrokken is bij niertransplantaties. U kunt hier volgens de regels van de netiquette vrij berichten plaatsen met vragen en tips en andere interessante opmerkingen betreffende niertransplantaties en alles wat daarmee samenhangt. Dit forum is bedoeld voor berichten waar u een reactie op verwacht. Vragen, stellingen, waarop anderen dan weer kunnen reageren. Zo kan ook een hele discussie over een onderwerp ontstaan.

Niertransplantatie
Start a New Topic 
Author
Comment
Gezocht: nierpatient die iets wil vertellen over zijn/haar transplantatie

Hallo,



Ik ben voor school op zoek naar een patient die een niertransplantatie heeft ondergaan of die binnenkort een niertransplantatie zal ondergaan.

Wij willen graag in contact komen met deze persoon om zijn/haar verhaal te horen.



Alvast bedankt,



Michel de Regt (leerling 5VWO)

Re: Gezocht: nierpatient die iets wil vertellen over zijn/haar transplantatie


Misschien is het handig wanneer je je woonplaats vermeldt. Dan heb je volgens mij een grotere kans dat er iemand uit je omgeving reageert.

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Hallo,



Ik ben voor school op zoek naar een patient die een niertransplantatie heeft ondergaan of die binnenkort een niertransplantatie zal ondergaan.

Wij willen graag in contact komen met deze persoon om zijn/haar verhaal te horen.



Alvast bedankt,



Michel de Regt (leerling 5VWO)

Gezocht: nierpatient die iets wil vertellen over zijn/haar transplantatie 2


Nog even een toevoeging op mijn eerste bericht.



Ik wil samen met nog drie jongens uit mijn klas een documentaire maken over transplantaties. Wij zouden het erg leuk vinden als hierin ook een paar patienten/donoren aan het woord kwamen die hun verhaal vertellen.

Ook vinden wij het fijn als mensen hun verhaal aan ons kunnen vertellen op papier. Zonder veel achtergrond informatie is het moeilijk om een goede documentaire te maken.

Wij zitten op het Alfrink College in Zoetermeer. Als er mensen zijn in de omgeving van Zoetermeer die mee willen werken aan de documentaire, dan zou dat voor ons geweldig zijn. Ook verhalen van mensen die niet uit de omgeving komen, mogen natuurlijk altijd opgestuurd worden.

Vindt u het leuk om mee te werken, zou u dan contact met ons op willen nemen via michelderegt@hotmail.com.



Met vriendelijke groet,



Michel de Regt

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Hallo,



Ik ben voor school op zoek naar een patient die een niertransplantatie heeft ondergaan of die binnenkort een niertransplantatie zal ondergaan.

Wij willen graag in contact komen met deze persoon om zijn/haar verhaal te horen.



Alvast bedankt,



Michel de Regt (leerling 5VWO)

Re: Gezocht: nierpatient die iets wil vertellen over zijn/haar transplantatie


Bedankt voor de reacties op deze oproep. Inmiddels is de opdracht afgerond. Behalve een goed cijfer voor school, hebben we van deze opdracht ook nog eens veel geleerd.



Nogmaals bedankt,



Michel de Regt

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Hallo,



Ik ben voor school op zoek naar een patient die een niertransplantatie heeft ondergaan of die binnenkort een niertransplantatie zal ondergaan.

Wij willen graag in contact komen met deze persoon om zijn/haar verhaal te horen.



Alvast bedankt,



Michel de Regt (leerling 5VWO)