Niertransplantatie

Dit is een forum voor open discussies met, meningen van en tips voor iedereen die geïnteresseerd en/of betrokken is bij niertransplantaties. U kunt hier volgens de regels van de netiquette vrij berichten plaatsen met vragen en tips en andere interessante opmerkingen betreffende niertransplantaties en alles wat daarmee samenhangt. Dit forum is bedoeld voor berichten waar u een reactie op verwacht. Vragen, stellingen, waarop anderen dan weer kunnen reageren. Zo kan ook een hele discussie over een onderwerp ontstaan.

Niertransplantatie
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Re: profielwerkstuk


Hoi



Mijn naam is Chantal en ik ben 20 jaar. Ik ga een nier afstaan aan mijn moeder. Ik ben sinds mijn 15de bezig met het graag willen afstaan van een nier aan mijn moeder. Ik was toen te jong en ben sinds mijn 19de weer begonnen. Nu is het nog wachten op een kruisproef van het bloed. We hebben zelfs al een datum geprikt. Ik kan een informatie geven over alle onderzoek die je als donor moet ondergaan. Je kan me mailen als je wilt.



Liefs en succes met je werkstuk

Chantal

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


hoi, ik ben al sinds m'n zevende nierpatient, dus nu zo'n 27 jaar. ik weet niet wat je precies wil weten, maar je mag me altijd mailen met specifieke vragen.


groetjes ivonne

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Hallo allemaal!


k ben voor mijn profielwerkstuk over de gevolgen van nierziekten op zoek naar jongeren met een nierziekte. Ik zou van hen te weten willen komen wat de gevolgen zijn en hoe ze er mee omgaan.


Bij voorbaat dank!