Niertransplantatie

Dit is een forum voor open discussies met, meningen van en tips voor iedereen die geïnteresseerd en/of betrokken is bij niertransplantaties. U kunt hier volgens de regels van de netiquette vrij berichten plaatsen met vragen en tips en andere interessante opmerkingen betreffende niertransplantaties en alles wat daarmee samenhangt. Dit forum is bedoeld voor berichten waar u een reactie op verwacht. Vragen, stellingen, waarop anderen dan weer kunnen reageren. Zo kan ook een hele discussie over een onderwerp ontstaan.

Niertransplantatie
Start a New Topic 
Author
Comment
Re: familieniertransplantatie


Hallo Ingrid,ik heb 4jaar geleden een nier gegeven aan mijn man.Ik ben laparoscopisch geopereerd en mocht na 4 dagen weer naar huis,en herstelde voorspoedig.Na een dag of 14 kon ik mijn huishoudelijkwerk weer hervatten.Ik werk niet buitenshuis,dus dat weet ik niet.We kunnen samen de hele wereld weer aan en ik ben nog altijd heel blij enook een beetje trots dat ik het heb gedaan.We hebben meegewerkt aan een voorlichtingsfilm voor het Dijkzicht ziekenhuis waar we geopereerd zijn.Alle nieuwe donoren en hun ontvanger krijgen hem mee naar huis om te bekijken en een beslissing te nemen.Ik hoop je voldoende ingelicht te hebbenenveel sterkte allebei.GROETJES CORRIE



--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Hallo ik ben Ingrid en heb het Bor syndroom en spoel 3 x in de week. Nou is mijn probleem de shunt. Mijn eigen aderen net boven de shunt vernauwen steeds met als gevolg dat mijn shunt steeds dichtslippen. Het probleem is dat ik zeer weinig uitgangen heb om te spoelen en snel een donor nier moet hebben. Familietransplantatie is de oplossing, ik wil graag reaktie hebben over de levende donoren, hoe het na de operatie is gegaan via lapatoscopiesche operatie en het herstel erna ook het werken is dat gewoon weer mogelijk. Bedankt alvast. Ingrid