Niertransplantatie

Dit is een forum voor open discussies met, meningen van en tips voor iedereen die geïnteresseerd en/of betrokken is bij niertransplantaties. U kunt hier volgens de regels van de netiquette vrij berichten plaatsen met vragen en tips en andere interessante opmerkingen betreffende niertransplantaties en alles wat daarmee samenhangt. Dit forum is bedoeld voor berichten waar u een reactie op verwacht. Vragen, stellingen, waarop anderen dan weer kunnen reageren. Zo kan ook een hele discussie over een onderwerp ontstaan.

Niertransplantatie
Start a New Topic 
Author
Comment
Re: Re: familieniertransplantatie


Hoi Kees


Bedankt voor je email. Wat goed om te horen dat het met je vrouw en zwager goed gaat. Ja, nu zijn ze veel verder en is de operatie niet meer zo zwaar qua littekens. Ik hoop dat je zwager een bericht achterlaat over zijn ervaring. Hoe het met je vrouw gaat wil ik ook wel weten, hoe stond zij ertegen over. Groetjes van Ingrid.

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Hoi Ingrid,




Mijn vrouw heeft in 1998 een nier van haar broer gekregen. De lapatoscopiesche operatie stond toen nog in de kinderschoenen, dus heeft hij nog de traditionele operatie ondergaan. Hij is volledig hersteld, werkt weer fulltime en rijdt weer motor. Ik zal hem vragen dit forum te bezoeken en of hij je een email wil sturen over zijn ervaringen.





--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Hallo ik ben Ingrid en heb het Bor syndroom en spoel 3 x in de week. Nou is mijn probleem de shunt. Mijn eigen aderen net boven de shunt vernauwen steeds met als gevolg dat mijn shunt steeds dichtslippen. Het probleem is dat ik zeer weinig uitgangen heb om te spoelen en snel een donor nier moet hebben. Familietransplantatie is de oplossing, ik wil graag reaktie hebben over de levende donoren, hoe het na de operatie is gegaan via lapatoscopiesche operatie en het herstel erna ook het werken is dat gewoon weer mogelijk. Bedankt alvast. Ingrid