Niertransplantatie

Dit is een forum voor open discussies met, meningen van en tips voor iedereen die geïnteresseerd en/of betrokken is bij niertransplantaties. U kunt hier volgens de regels van de netiquette vrij berichten plaatsen met vragen en tips en andere interessante opmerkingen betreffende niertransplantaties en alles wat daarmee samenhangt. Dit forum is bedoeld voor berichten waar u een reactie op verwacht. Vragen, stellingen, waarop anderen dan weer kunnen reageren. Zo kan ook een hele discussie over een onderwerp ontstaan.

Niertransplantatie
Start a New Topic 
Author
Comment
Re: Wat als de nier niet meteen op gang komt na transplantatie ?


Beste Sonja,




Ik weet alleen van de niertransplantatie van mijn vrouw. Die begon na de transplantatie meteen urine te produceren. Ik weet wel dat ze dat toen erg snel vonden. Dus ik weet niet wat gebruikelijk is.




Veel sterkte in ieder geval

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Mijn man is 5 dagen geleden getransplanteerd, hij heeft een nier gekregen, echter komt de nier niet op gang, er komt nl. nog geen druppeltje urine uit, de nier functioneert nog niet. Heeft iemand hier ervaring mee, en wat zijn de gevolgen hiervan geweest? Dit om te weten wat we nu kunnen gaan verwachten. Alvast bedankt voor jullie reacties.