Niertransplantatie

Dit is een forum voor open discussies met, meningen van en tips voor iedereen die geïnteresseerd en/of betrokken is bij niertransplantaties. U kunt hier volgens de regels van de netiquette vrij berichten plaatsen met vragen en tips en andere interessante opmerkingen betreffende niertransplantaties en alles wat daarmee samenhangt. Dit forum is bedoeld voor berichten waar u een reactie op verwacht. Vragen, stellingen, waarop anderen dan weer kunnen reageren. Zo kan ook een hele discussie over een onderwerp ontstaan.

Niertransplantatie
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Re: bijwerkingen transplantatie

Hallo

trillende handen en vaak koortsig gevoel kan te maken hebben met prednison. Een dik hoofd en een opgezette romp komt vanzelf. Heb vanaf 82 een transplantatie en kan zeggen dat ik me nog redelijk voel. Maar leef van dag tot dag en geniet met volle teugen. Ga niet denken bij ieder lif lafje heb ik ook gedaan doe dat niet. Zeg wel de omgeving (nieuwe personen die je leert kennen) dat je een transplantatie gehad hebt met eventuele gevolgen van de prednison. Bij langdurig gebruik wordt de huid ontzettend dun kijk uit met stoten.Ik heb al in mijn benen diverse plakhechtingen gehad. (Ongeveer 40)Ook miojn dieren houden er geen rekening mee en krij af een toe tot bloedends een kras.

Heb je nog vragen en of opmerkingen mail me gerust

veel succes

Rob