Niertransplantatie

Dit is een forum voor open discussies met, meningen van en tips voor iedereen die geïnteresseerd en/of betrokken is bij niertransplantaties. U kunt hier volgens de regels van de netiquette vrij berichten plaatsen met vragen en tips en andere interessante opmerkingen betreffende niertransplantaties en alles wat daarmee samenhangt. Dit forum is bedoeld voor berichten waar u een reactie op verwacht. Vragen, stellingen, waarop anderen dan weer kunnen reageren. Zo kan ook een hele discussie over een onderwerp ontstaan.

Niertransplantatie
Start a New Topic 
Author
Comment
WIe kan mij iets vertellen over transplantatie, ik word vertrouwens persoon van mijn zwager en wil d

Hallo,

Ik zoek informatie die mij misschien een beetje meer zou kunnen helpen. Binnenkort zal mijn zwager een transplantatie ondergaan en ik ben zijn vertrouwens persoon. De persoon die het eerst bij hem mag na zijn ok. Nu wil ik gewoon een beetje een idee krijgen wat ik dan zou kunnen verwachten. Ik wil me gewoon er meer in gaan verdiepen om hem en zijn familie te kunnen steunen.
Alle info is van harte welkom.
Ook als je een verhaal wil doen als patient zelf. Hoe je je voelde toen je net wakker werd..
Dat soort dingen.
Het is voor mij persoonlijk erg belangrijk dat ik mijn zwager kan helpen, hij heeft het niet voor niets aan mij gevraagd of ik zijn vertrouwens persoon wilde zijn. En ik wil hem zo goed mogelijk bijstaan.
Alvast hartelijk dank voor het lezen van dit bericht.

vriendelijke groet Natasja

Re: WIe kan mij iets vertellen over transplantatie, ik word vertrouwens persoon van mijn zwager en w

Hallo Natasja,
ik heb zelf nu bijna 3 jaar geleden een niertransplantatie ondergaan en het is top.Toen ik na de operatie wakker werd voelde ik weer het leven in mij lichaam wat ik in tijden niet gevoeld had.

Re: WIe kan mij iets vertellen over transplantatie, ik word vertrouwens persoon van mijn zwager en w

Ik ben 53 jaar en heb een jaar aan dialyse gelegen. Heb geluk gehad om na een jaar een transplantatie te krijgen. Toen ik wakker werd kon ik niet geloven dat het voorbij was en kon ik reeds plassen met de nieuwe nier.3 dagen nadien kreeg ik een afstoting welke werd behandeld. Ik ben geopereerd in Leuven. Nu volgende maand is het Twee jaar. Is een gans ander leven. Neem natuurlijk voor de rest van mijn leven medicatie. Maar momenteel is alles ok. Beter medicatie dan aan dialyse te liggen 3 maal in de week. Ik werk reeds terug en alles is ok. Meer vragen is geen probleem. Dan stuur je maar een email .