Niertransplantatie

Dit is een forum voor open discussies met, meningen van en tips voor iedereen die geïnteresseerd en/of betrokken is bij niertransplantaties. U kunt hier volgens de regels van de netiquette vrij berichten plaatsen met vragen en tips en andere interessante opmerkingen betreffende niertransplantaties en alles wat daarmee samenhangt. Dit forum is bedoeld voor berichten waar u een reactie op verwacht. Vragen, stellingen, waarop anderen dan weer kunnen reageren. Zo kan ook een hele discussie over een onderwerp ontstaan.

Niertransplantatie
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: transplantatie in buitenland

Zit zelf met helzelfde probleem. Mijn schoonzusje is haar donornier aan het afstoten. Aangezien ze zeer slecht op dialise reageert en de wachtlijst al tot zo'n 4 1/2 jaar is opgelopen zijn wij ook naar mogelijkheden aan het kijken. Zo is bijv. de wachttijd in België maar 1 jaar. Wat ik in ieder geval al wel weet is dat je qua verzekering heel weinig speling hebt om een transplantatie in het buitenland te laten verrichten. Emigreren en in Nederland blijven werken is de meest voor de hand liggende oplossing. Omslachtig, maar 4 1/2 jaar wachten op een donornier levert meer problemen op.
Misschien dat jij inmiddels al wat meer info hebt, aangezien jouw bericht van juni is. Wij weten het pas sinds afgelopen week en moeten er ons dus nog in gaan verdiepen.
Hou je in ieder geval (als je dat tenminste wilt) op de hoogte van feiten die ik te weten kom.
Groet,
Jaco